onsdag 25 juni 2008

Kaniner


Jag hittade ett så underbart fint tyg på Åhléns som jag inte kunde motstå och det resulterade i två klänningar.Och inte är det lätt inte att försöka fota två små barn som aldrig eller sällan är stilla, men jag gjorde mitt bästa. =)



Förklädesklänningen till lillasysterkaninen har jag fått från en sykompis. Tack snälla Birka!
Den är inte sydd i ett enda stycke som jag brukar utan består av ett framstucke och två bakstycken som går lite i omlott.
Roligt att testa lite annat ibland! =)
Storasysterkanins klänning är sydd i detta mönster.






4 kommentarer:

Kaja sa...

Kanin!

Syrran sa fel en gång när hon skulle säga "kanon!", så det blev "kanin!" i stället.

Kändes som ett lämpligt utrop just nu!

//Kaja

Anonym sa...

Supersöta! //Anna & Emilia

elska sa...

Kaja:
=)

Anna:
Tack!

Jeanette sa...

De är SÅ fina!! :)