torsdag 14 augusti 2008

Grönskande grönmönstrat



Det här tyget köpte jag för ett tag sedan och blev väldigt väldigt förtjust i det.

Som vanligt hade jag ingen riktig aning om vad jag skulle göra med det så det blev liggandes ganska länge men så bestämde jag mig för att sy varsin omlottunika till mina små tjejer.


Mönstret som jag fick från AN.LO är verkligen min nya favorit! Tunikorna blir helt fantastiska om jag får säga det själv. =)

Och mina små kaniner gillar modellerna med.
Luftiga tyger och kläder som tål att lekas i är en ganska oslagbar kombination.




4 kommentarer:

Ida sa...

Åh! Så himla snygg alltså! =)

Maz sa...

Jättefin tunika! Och vilket underbart tyg! Är det ett retrofynd eller finns det att köpa någonstans?

elska sa...

maz:
Tack! Och tyget är ett retrofynd.

Vix sa...

Makalöst fint! Jag önskar så att jag förstod mig på en symaskin. :D

Tyget är sååå tjusigt!