onsdag 2 april 2008

Testing testing...


Med mitt paket från S&S så kom det även två mönster varav det ena var på en Singoallaklänning. Jag har varit SÅ sugen på att sy en sådan länge. =)


I morse rotade jag fram en gammal t-shirt som sambon hade rensat ut för att testsy i den.

Inget undgår storasysterkaninen, hon påpekade direkt; mamma, det står ett K på den där tröjan. Är den till mig?


Hihi. Såå då var jag bara 'tvungen' att göra den så noga så att hon kan använda den istället för att bara testsy och kassera som jag hade tänkt.


Ska mäta och fålla sedan, efter dagis. =)

Mönster från Stoff&Stil

Svårighetsgrad: Lätt

4 kommentarer:

Agneta sa...

Den ser kanonfin ut! :-D

Jeanette sa...

Jättefin! Får nog ta och köra inom Stof&Stil på fredag och köpa det mönstret. De är kanon de klänningarna. Moa har 2st från Polarn & Pyret. Ser ut att vara så himla sköna och bekväma.

Anonym sa...

Å vad avundsjuk jag blir på dig som kan sy. Massor med fint i bloggen. När Cornelia blir lite större kommer en beställning på förkläderklänning ;-) Om du vill sy förståss... Mvh evari

elska sa...

evari:

Tack och Självklart vill jag sy till C! =)